Menu

Probeer eerst eens je telefoon opnieuw op te starten.

Controleer of de nummers in je contacten worden voorafgegaan door het landnummer (+32 of 0032, bijvoorbeeld: +32 495 95 95 00). Als je nummers niet in dat formaat zijn opgeslagen, voeg je het landnummer toe wanneer je het nummer vormt.

Indien het probleem aanhoudt, probeer je verbinding te maken met een andere lokale netwerkprovider. Stel je netwerkverbinding in op 'handmatig' en selecteer een andere operator. Start vervolgens je toestel op.

Ik kan niet meer surfen in het buitenland

  • Controleer onder Gegevensgebruik op je gsm of mobiele gegevens in het buitenland zijn ingeschakeld.
  • Standaard is de limiet van je Travel Data Control vastgelegd op 50 € (excl. btw). Je kan die limiet altijd aanpassen in de My Orange-app (Mijn producten beheren > opties beheren), in de klantenzone (Mijn producten > Opties beheren) of een extra surfherlaadbeurt aankopen.
  • Start je toestel op en probeer handmatig verbinding te maken met een andere operator

Heeft deze pagina je verder geholpen?

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

2050 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe