Menu

IVR Helper - NL

Informatie

Keuzemenu

Wanneer je onze klantenservice belt op 5000, leiden wij je door een menu om jouw verzoek zo nauwkeurig mogelijk te specificeren en je direct in contact te brengen met de juiste personen. Wil je tijd besparen of er zeker van zijn dat je met de juiste afdeling wordt verbonden? Hier vindt je het menu 5000 in detail.
Let op: het menu is anders als je een abonnement of een prepaidkaart hebt.

Bel 5000
Gsm-abonnementen

Je hebt een abonnement?

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon. Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [1][1] en [4][1][1].

  1. Vraag over je factuur of betaling
    1. Om de stand van je betalingen te controleren of om een uitstel van betaling aan te vragen
      1. De stand van je betalingen aanvragen
      2. Een betalingsuitsel aanvragen
    2. Om een duplicaat van je laatste factuur aan te vragen
      1. Om een sms te ontvangen voor het gratis consulteren van je facturen
      2. Om een papieren duplicaat van je laatste factuur aan te vragen
    3. Om een medewerker te spreken
  2. Vraag over onze tarieven en diensten
  3. Vraag over verhuis of stand van zaken over een installatie of activatie
  4. Technische hulp
    1. Geblokkeerd toestel
    2. Mobiel
    3. Internet en tv, of vaste lijn
Herlaadkaarten

Je hebt een herlaadkaart?

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon. Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [3][1][1].

  1. Vraag over je saldo of herhalingen
  2. Vraag over onze tarieven en diensten
  3. Je pincode of gsm is geblokkeerd
  4. Technische hulp
    1. Gsm
    2. Vaste telefoon
    3. Internet verbinding
      1. Mobiele internet verbinding
      2. Vaste internet verbinding