Menu
Hulp & Support

Mijn bestelling terugsturen

Mijn product is geleverd, maar ik wil het terugsturen. Hoe kan ik dit doen?

Mogelijke redenen waarom je wil terugsturen:

  • Je wenst gebruik te maken van je herroepingsrecht.

    Voor meer informatie over herroepingsrecht, klik hier.
    Laat ons binnen de 14 dagen na levering van je bestelling weten dat je hiervan gebruik wil maken.

  • Toen de bestelling bij jou arriveerde, blijkt het toestel of accessoire stuk te zijn. In dat geval kan je ervoor kiezen om een nieuw toestel te laten leveren, of om je geld terug te krijgen.
  • Hetgeen we geleverd hebben komt niet overeen met hetgeen je besteld hebt.

    Heb je bvb een witte iPhone besteld en hebben we je per vergissing een zwarte geleverd, dan willen we die vergissing graag rechtzetten. Opnieuw heb je de keuze: omruilen of geld terug.

Hoe moet ik die retour aanvragen?

Neem binnen de 14 dagen na levering contact met ons op voor de retour. Je kan ofwel onze klantendienst bellen op 50005432, maar het gaat even vlot als je je retour zelf online aanvraagt. Klik hier en vul de nodige gegevens in.

Wij contacteren jou zo snel mogelijk terug en geven je de nodige instructies om je retour zo snel mogelijk af te handelen. De retour zelf is gratis voor jou.

Opmerking

Dit is enkel van toepassing indien je iets via de website, via telesales of buiten een door Orange erkend verkooppunt hebt gekocht.

Als je je toestel in een Orange-shop hebt aangekocht of in een door Orange erkend verkooppunt, dan geldt het herroepingsrecht niet. Is het toestel dat je in de winkel hebt gekocht stuk, klik hier voor meer info.

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden