Menu
Hulp & Support

Hoe wordt je bestelling geleverd?

Afhankelijk van je online bestelling, zijn er verschillende procedures voor levering:

  • Je hebt online een nieuwe gsm, tablet of accessoire besteld:

Alle bestellingen vóór 19 uur, worden de dag nadien geleverd door bpost, ongeacht of je kiest voor levering bij je thuis of voor afhalen van je pakket in een bpost afhaalpunt.

Goed om te weten: bpost levert ook op zaterdag. Enkel de bestellingen in het weekend worden pas op dinsdag geleverd.

Heb je gekozen voor een thuislevering en was je afwezig? Dan laat bpost een bericht in je brievenbus achter met de nodige informatie om je pakje op te halen. Je kan om een tweede levering vragen of je pakje zelf ophalen in het aangegeven postkantoor of PostPunt.

Heb je ervoor gekozen om zelf je pakket af te halen bij bpost? Hou hier dan rekening mee:

Bpost afhaalpunt (bpack@bpost)

  • Afhalen kan tijdens de openingsuren van het afhaalpunt. Je vindt deze terug op de website van bpost.
  • Je hebt 15 dagen de tijd om je bestelling in het afhaalpunt op te pikken. Daarna gaat deze terug naar ons centraal magazijn.
  • Vergeet niet om je identiteitskaart mee te nemen en de bevestigingsmail of –sms

Bpost pakjesautomaat

  • Afhalen kan 24/24 en 7/7, wanneer het jou best uitkomt
  • Je hebt 5 dagen de tijd om je bestelling op te pikken
  • In je bevestigingsmail van bpost wordt een unieke code vermeld. Deze heb je nodig om toegang te krijgen tot de pakjesautomaat.

Voor de garantie van je gsm is het belangrijk dat je de bevestigingsmail van je bestelling en je leveringsbon goed bewaart omdat die gevraagd zullen worden in geval van schade en herstel.

Als je een btw-nummer in het formulier hebt opgegeven, ontvang je per post een factuur aan het einde van de maand die volgt op de levering van je toestel.

Indien je simkaart niet meer compatibel is met je nieuwe gsm:

Je hoeft enkel een nieuwe simkaart te bestellen. Je vindt hier alle informatie over het bestellen van een nieuwe simkaart en de verschillende formaten.

  • Je hebt online een abonnement met smartphone besteld

Voor nieuwe Orange-klanten:

  1. Levering van je simkaart

    Je ontvangt binnen 2 werkdagen je nieuwe simkaart via bpost. Om veiligheidsredenen is je nieuwe simkaart nog niet geactiveerd.

  2. Je simkaart activeren

    Om je simkaart te activeren, surf naar www.orange.be/activeren. Je abonnement wordt geactiveerd binnen 24 uur.

  3. Levering van je toestel

    Eens je simkaart geactiveerd is, ontvang je je toestel binnen de 2 werkdagen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging dat je pakket verstuurd is.

Voor bestaande Orange-klanten:

Je hebt geen nieuwe simkaart nodig. Je nieuwe abonnement wordt automatisch binnen 24 uur geactiveerd en je smartphone wordt binnen de 2 werkdagen geleverd.

Klik hier voor alle info over de retourprocedure.

Ontdek het uitgebreide aanbod op onze webshop

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden