Je gsm of tablet laten herstellen

Zelfs al is je toestel uitgevallen of kapot, dan nog kan je contact blijven houden met je vrienden en familie! Onze medewerkers in de Orange-shop of die van Repair Center repareren je gsm, smartphone, tablet of accessoires.

Dit is gratis, op voorwaarde dat je toestel nog onder garantie valt.

Alle informatie en openingsuren vind je op deze pagina

Hoe gaat het in zijn werk?

1.     Ga naar je Orange-shop

2.     Onze medewerkers vullen het reparatieformulier in en sturen het defecte toestel naar één van onze reparatiepartners. (Vergeet niet een aankoopbewijs of factuur mee te brengen als het toestel nog onder garantie valt).

3.      Onze medewerkers kunnen je gratis een toestel lenen als je dat wenst.

4.     Onze partner levert het gerepareerde toestel in je verkooppunt en jij kan opnieuw bellen, sms’en en surfen!

Herstelling in de winkel: Wat betekent dat?

Een speciale balie en gecertificeerde technici die jouw toestellen herstellen in je Orange-shop. Ontdek alle voordelen van deze dienst.

Hoeveel kost het?

Valt je toestel nog onder garantie? Fantastisch, dat betekent dat de reparatie je niets zal kosten. Is de garantie al verstreken? Dan maken we een overzichtelijk bestek op van wat de reparatie zal kosten. Daarna is het aan jou om toestemming te geven voor de reparatie of niet.

Terug naar Hulp

Was dit geen antwoord op je vraag?

De Orange Community staat voor jou klaar om je vragen snel te beantwoorden.

Zoeken in de Orange Community