Menu
Hulp & Support

Mijn simkaart werkt niet meer ?

Om zeker te zijn dat je simkaart echt stuk is of bepaalde diensten niet ondersteunt (bijvoorbeeld “itsme”), kan je je simkaart in een andere gsm steken. Werkt ze ook niet in een andere gsm, geen paniek! Je hebt drie mogelijkheden om een nieuwe simkaart aan te vragen:

  • Online in je Klantenzone. Je kan je nieuwe simkaart erg gemakkelijk en in enkele kliks bestellen in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je Klantenzone. Deze dienst is volledig gratis.
  • Ga naar je dichtstbijzijnde Orange-shop en je krijgt meteen een nieuwe multiformaat simkaart. Deze wordt geactiveerd binnen enkele uren zodat je zo snel mogelijk van je nieuwe toestel kan genieten.
  • Een andere gemakkelijke en ecologische oplossing, als je toestel compatibel is : je kan een eSIM activeren door middel van een QR-code. Je kan deze aanvragen in een Orange Shop of door contact op te nemen met onze klantendienst op +32 2 745 95 00. Deze wordt ook binnen een paar uur geactiveerd.

Goed om te weten:

  • Je nieuwe simkaart is natuurlijk gratis.
  • Je behoudt je nummer.
  • Je voordelen blijven dezelfde.
  • Je nieuwe simkaart is de dag zelf al gebruiksklaar.
  • Je resterende belwaarde wordt gewoon overgedragen op je nieuwe kaart.

 

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden