Hulp & Support
Ik ondervind problemen met mijn Home Flybox?
Als je modem niet meer verbonden is met het internet:
Start de modem opnieuw op en wacht een aantal ogenblikken tot de verbinding met het Orange-netwerk is hersteld.
Als je verbinding traag is geworden:
Controleer eerst en vooral of je nog niet je volledige bundel voor Flybox (Easy Internet @Home) hebt opgebruikt. Volg hiervoor de volgende stappen:
- Meld je aan op je Klantenzone van Orange (Klik hier voor meer informatie)
- Meld je aan op de beheerdersinterface van je modem om te kijken of je een melding ontvangen hebt:
- Open je browser en ga naar http://flybox.home
- Voeg de login "admin" en het wachtwoord "admin" in
- Ga naar 'sms'
Als je problemen blijft hebben met je verbinding, bel naar 50005432 met een Orange-nummer (gratis) of naar 02 745 95 0002 745 97 72 (lokaal tarief).
Opgelet: wanneer je naar de klantendienst belt, let er dan op dat je de volgende stappen volgt:
- kies 4 voor Technische bijstand
- daarna 2 voor Mobiele internetverbinding (en niet vaste internetverbinding)
Vind meer informatie over uw Flybox op ons Tribe forum.
Een beetje hulp nodig?