Menu

Use this environment for content changes

Warning: Please do not use this environment for content changes

Hulp & Support

Ik ondervind problemen met mijn Home Flybox?

Als je modem niet meer verbonden is met het internet:

Start de modem opnieuw op en wacht een aantal ogenblikken tot de verbinding met het Orange-netwerk is hersteld.

Als je verbinding traag is geworden:

Controleer eerst en vooral of je nog niet je volledige bundel voor Flybox (Easy Internet @Home) hebt opgebruikt. Volg hiervoor de volgende stappen:

Als je problemen blijft hebben met je verbinding, bel naar 50005432 met een Orange-nummer (gratis) of naar 02 745 95 0002 745 97 72 (lokaal tarief).

Opgelet: wanneer je naar de klantendienst belt, let er dan op dat je de volgende stappen volgt:

  • kies 4 voor Technische bijstand
  • daarna 2 voor Mobiele internetverbinding (en niet vaste internetverbinding)

Vind meer informatie over uw Flybox op ons Tribe forum.

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden