Menu

Use this environment for content changes

Warning: Please do not use this environment for content changes

Hulp & Support

Wat mag ik absoluut niet vergeten voor ik naar het buitenland vertrek?

Stel voor je vertrek een aantal zaken op orde:

  • Controleer of je gsm compatibel is met het netwerk op je bestemming (2G/3G/4G).
  • Controleer of de telefoonnummers in je contacten worden voorafgegaan door het landnummer (+324xxxxxxxx).
  • In sommige landen heb je de pincode van je voicemail nodig om je berichten te kunnen beluisteren.
  • Om te kunnen surfen, controleer je onder Gegevensgebruik op je gsm of mobiele gegevens in het buitenland zijn ingeschakeld.
  • Om je budget in alle transparantie te kunnen beheren, download je de gratis applicatie My Orange en controleer je of je Travel Data Control op de gewenste limiet is ingesteld. Standaard is die limiet ingesteld op 50 € (excl. btw). Je kan die limiet altijd aanpassen in de My Orange-app (tariefplan en opties > geactiveerde opties).
  • Om in het buitenland contact op te nemen met de klantendienst, bel je met je gsm naar 5000. Als 5000 niet werkt, bel je naar +32 495 95 95 00. De oproep wordt gefactureerd aan het lokale tarief in het land waarin je je bevindt. Onze administratieve diensten zijn bereikbaar van maandag tot zaterdag tussen 8 en 20 uur en op zondag tussen 10 en 18.30 uur. Onze technische lijnen zijn alle dagen open, ook op feestdagen, van 8 tot 22 uur.
  • Controleer of je het beste tariefplan of de beste optie hebt om te bellen, sms'en en/of surfen. Het abonnement Arend Premium voor 61 €/maand omvat inbegrepen bundels voor gebruik in het buitenland. Of kies een optie naargelang je bestemming en gebruik (maandelijkse optie of een Pass voor eenmalig gebruik): Traveller (Pass), World Traveller (Pass), Traveller Data.
Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden