Een Love-abonnement aanvragen? Dat is heel eenvoudig :

  1. kies tussen een Love Duo (mobiele abonnement + internet) en een Love Trio (mobiele abonnement + internet en tv)
  2. Selecteer extra opties naar eigen wens (Chromecast, Fixed Phone, Google Nest, …)
  3. je keuze gemaakt en bevestigd? Dan belt een Orange-medewerker je op
  4. vergeet niet je Easy Switch-nummer door te geven. Je Easy Switch-ID en klantnummer vindt je terug op de factuur of in de klantenzone of mobiele app van je huidige operator. Voor die specifieke abonnementen hoef je dat dus niet meer zelf te doen. Beslis je toch zelf je diensten op te zeggen bij je oude operator, neem gerust hier een kijkje hoe je dat het best kan doen.

Super belangrijk

  • Jouw multiproductvoordeel:Heb je een mobiel- en Love-abonnement (Love DUO of TRIO)? Dan ontvang je € 9 korting op de prijs van je Go Intense- en /of Go Unlimited-abonnement(en). Dit voordeel wordt toegekend vanaf het eerste in aanmerking komende abonnement en wordt toegekend aan alle abonnementen die compatibel zijn met de promotie op de factuur na activering van de internetdiensten.

  • Als je je Love-abonnement opzegt of een abonnement wijzigt in een van onze abonnementen die niet compatibel is met de promotie, wordt de promotie aangepast en alleen toegekend aan compatibele tarieven. Dit voordeel is enkel zichtbaar op jouw factuur en niet op de My Orange-app of op jouw Klantenzone. Dit voordeel is niet verenigbaar met een BTW-nummer.

  • op dit ogenblik kan je maar op één installatieadres en voor één factureringsadres (dat van je mobiele Orange-abonnement) op op een LOVE-abonnement intekenen.
  •  

  • het is mogelijk om meerdere diensten (2 kabeldiensten, kabel en adsl, kabel en glasvezel,…) tegelijk te hebben. Op de netwerkverdeler of versterker die bij je thuis geïnstalleerd is, kan je twee modems en meerdere tv-decoders tegelijk aansluiten. Afhankelijk van welk model je hebt, is het mogelijk dat je een kabelsplitter moet installeren op de uitgang van de netwerkverdeler
  •  

  • Orange levert zijn diensten voor internet en tv via de kabelnetwerken van Telenet en VOO. Telenet en VOO leveren het kabelnetwerk en Orange staat in voor de installatie van de modem en de tv-decoder, die nodig zijn om de diensten van Orange te leveren. In uitzonderlijke gevallen kan het nodig zijn dat er een technicus van VOO of Telenet langskomt voor je kabelaansluiting maar ook in dit geval is Orange je enige contactpunt als je een vraag of probleem hebt.
  •  

  • als je van mobiel tariefplan verandert, kan dat een impact hebben op de korting die je als mobiele klant krijgt (het ‘mobiele klanten voordeel’) op je internetdiensten.
  •  

  • er is een eenmalige opstartkost van 49 € (Love Duo en Love Trio)
  •  

  • wens je over te schakelen van een Love Trio naar een Love Duo-abonnement of omgekeerd dan kan je de 5000 bellen.
  • Heeft deze pagina je verder geholpen?

    Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

    Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

    Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

    95% kans op een antwoord

    2050 geaccepteerde oplossingen

    Vind jouw antwoord op Tribe
    Communauté Tribe