Hulp & Support
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange?
Toen de bestelling bij jou arriveerde, blijkt het toestel of accessoire stuk te zijn of een andere kleur te hebben. Of hetgeen we geleverd hebben komt niet overeen met hetgeen je besteld hebt. In dat geval kan je ervoor kiezen om een nieuw toestel te laten leveren, of om je geld terug te krijgen
Hoe moet ik die retour aanvragen?
Neem binnen de 14 kalenderdagen na levering (herroepingsrecht) contact met ons op voor de retour. Je kan ofwel:
- onze klantendienst bellen op 5000 of op 02 745 95 00 met een ander nummer (lokaal tarief)
- Vul hier onze webformulier in.
- je kan je beslissing ook per post opsturen naar Orange NV Klantendienst, Bourgetlaan 3, B-1140 Brussel. Je kan hiervoor gebruikmaken van dit modelformulier voor herroeping maar je bent hiertoe niet verplicht.
Wij contacteren jou zo snel mogelijk terug en geven je de nodige instructies om je retour zo snel mogelijk af te handelen. De retour zelf is gratis voor jou.
Belangrijk
- dit is enkel van toepassing indien je iets via de website, via telesales of buiten een door Orange erkend verkooppunt hebt gekocht.
- als je je toestel in een Orange-shop hebt aangekocht of in een door Orange erkend verkooppunt, dan geldt het herroepingsrecht niet. Is het toestel dat je in de winkel hebt gekocht stuk, klik hier voor meer info.
- de terugbetaling gebeurt binnen de 14 kalenderdagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing om het contract te herroepen, op voorwaarde dat je de goederen hebt terugbezorgd aan Orange. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je oorspronkelijk hebt betaald, tenzij je uitdrukkelijk anders hebt ingestemd. Bij de terugbetaling worden er geen kosten in rekening gebracht.
Een beetje hulp nodig?