Mijn simkaart werkt niet meer of ondersteunt niet alle diensten

Om zeker te zijn dat je simkaart echt stuk is of bepaalde diensten niet ondersteunt (bijvoorbeeld “itsme”), kan je je simkaart in een andere gsm steken. Werkt ze ook niet in een andere gsm, geen paniek! Je hebt twee mogelijkheden om een nieuwe simkaart aan te vragen:

  • Online in je Klantenzone. Je kan je nieuwe simkaart erg gemakkelijk en in enkele kliks bestellen in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je Klantenzone. Deze dienst is volledig gratis.
  • Ga naar je dichtstbijzijnde Orange-shop en je krijgt meteen een nieuwe multiformaat simkaart. Deze wordt geactiveerd binnen enkele uren zodat je zo snel mogelijk van je nieuwe toestel kan genieten.

Goed om te weten:

  • Je nieuwe simkaart is natuurlijk gratis.
  • Je behoudt je nummer.
  • Je voordelen blijven dezelfde.
  • Je nieuwe simkaart is de dag zelf al gebruiksklaar.
  • Je resterende belwaarde wordt gewoon overgedragen op je nieuwe kaart.

 

 

attentionOpgelet: Denk eraan om de contacten op je huidige simkaart te bewaren. Deze worden immers niet overgezet naar je nieuwe kaart. Voor meer informatie over het bewaren van je contacteren, klik hier.

 

Heeft deze pagina je verder geholpen?

 

 

Terug naar Hulp

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

2050 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe