Je abonnement veranderen

Past je tariefplan niet meer bij jou en ben je op zoek naar een formule die beter inspeelt op je communicatiegewoontes? Dat kan.

Met Personal Check-Up doen we jou, op basis van je verbruik, regelmatig een persoonlijk voorstel. Op die manier heb je steeds het voordeligste abonnement. Orange is de enige operator die je (2 keer per jaar) contacteert en jou informeert over het abonnement dat het best aansluit bij je verbruik.

Je hebt een abonnement en wil een nieuw tariefplan

Om over te stappen naar een ander abonnement met behoud van je nummer, heb je twee mogelijkheden:

  • Je kan je formule zelf aanpassen via je Klantenzone. Makkelijker kan niet! Kies “Mijn plan veranderen” en personaliseer je aanbod en diensten in enkele klikken.
  • Je kan ook naar de dichtstbijzijnde Orange-shop gaan waar onze medewerkers je zullen helpen.

Heb je nog een My-abonnement (My 5, My 10 enz.), dan raden we je aan om het nummer 50005432 te bellen met je Orange-gsm. Onze medewerkers zullen je helpen om het meest geschikte tariefplan te kiezen. 

Heb je een abonnement met smartphone?

In dat geval mag je onder bepaalde voorwaarden jouw tariefplan wijzigen, afhankelijk van de loopduur van je overeenkomst. Je vindt alle informatie hier.

 

Meer info over Orange-abonnementen

Terug naar Hulp

Was dit geen antwoord op je vraag?

De Orange Community staat voor jou klaar om je vragen snel te beantwoorden.

Zoeken in de Orange Community