Menu
Hulp & Support

Ik wil mijn abonnement(en) opzeggen?

We vinden het erg jammer dat je je abonnement wil opzeggen.

Voor de beëindiging van je mobiel abonnement, internet- en/of tv-diensten, of andere, neem contact op met onze klantendienst op het nummer 5000 of 02/745 95 00.

Indien je het contract van een overledene wenst te beëindigen, gelieve het het hier voorziene formulier in te vullen.

Je kan ook je abonnement(en) opzeggen via Easy Switch.

Voorwaarden van je stopzetting

  • Bij een vroegtijdige stopzetting van je abonnement met smartphone of Smart Home Pack, zal de restwaarde van je toestel aangerekend worden volgens de aflossingstabel. Vind de restwaarde van je toestel terug in je Klantenzone.
  • Als je je abonnement met een Flybox vroegtijdig beëindigt, zal je de restwaarde van je Flybox-modem terugbetalen.
  • De terugzending van je Love-apparatuur :
    1. Gelieve eerst contact met onze klantendienst (5000) te nemen vooraleer je je materiaal terugstuurt. Je ontvangt alle informatie over hoe je je materiaal kan terugsturen eenmaal de stopzetting is bevestigd.
    2. Volgens de algemene voorwaarden dien je je materiaal binnen 14 dagen na het einde van het contract terugsturen (opgelet: het terugsturen van de apparatuur is niet voldoende om het abonnement te beëindigen). Als je jouw materiaal niet volledig inlevert, wordt er een vaste vergoeding voor het niet inleveren van 200 € per decoder, 60 € voor de modem en 40 € per WiFi booster in rekening gebracht.
    3. De netwerkverdeler (NIU) bij het punt waar de kabel in de woning binnenkomt, laat je daar achter.
Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden