Meer info over Dubbele mobiele data

De mobiele abonnementen die in aanmerking komen voor Dubbele mobiele data met Love

  • Deze gsm- abonnementen, inclusief ons aanbod in combinatie met een smartphone: Kolibrie (Smartphone), Dolfijn (Smartphone), Koala (Smartphone), Panter (Smartphone)
    Arend-, Arend Smartphone-, Arend Premium- en Arend Premium Smartphone-abonnementen zijn niet compatibel met het aanbod "Dubbele mobiele data".
  • Al onze Zen-abonnementen, inclusief ons aanbod in combinatie met een smartphone: Kolibrie Zen (Smartphone), Dolfijn Zen (Smartphone)
  • Al onze huidige Internet Everywhere-kaarten: Internet Everywhere 15, Internet Everywhere 25

Hou er rekening mee dat deze abonnementen op dezelfde factuur dienen te staan als je Love-abonnement om van het aanbod dubbele mobiele data te kunnen genieten.

Dubbele mobiele data met Love activeren

  • Ik ben Love-klant en ik heb één of meerdere nieuwe gsm-abonnementen:
    De mobiele data van deze abonnementen zal automatisch worden verdubbeld. In dit geval hoef je niets te doen, enkel je extra data gebruiken!
  • Ik ben Love-klant en ik heb één of meerdere oude gsm-abonnementen:
    Je kan je tariefplan te wijzigen naar één van onze nieuwe gsm- abonnementen om van de dubbele mobiele data te kunnen genieten. Je kan dit heel eenvoudig zelf doen in je Klantenzone. Ga naar "de tab "Mijn tariefplan" en klik op "tariefplan wijzigen". Je kan van Dubbele mobiele data genieten van zodra je nieuwe tariefplan geactiveerd is. Je wordt verwittigd via sms.
  • Ik ben klant van Orange, maar nog geen Love-klant:
    Ga naar onze Love-pagina om Love-klant te worden en te profiteren van Dubbele mobiele data. Let op, als je een ouder tariefplan hebt, zal je moeten overstappen naar een nieuw gsm-abonnement.
  • Ik ben nog geen Orange-klant:
    Ga naar onze Love-pagina om klant te worden en van Dubbele mobiele data te genieten.

Hou er rekening mee dat als je nog geen internet en televisie hebt, het tot 24u kan duren na de installatie en activatie van je internet en televisie voordat je van de dubbele mobiele data kunt genieten. In dit geval zal je een sms ontvangen wanneer je dubbele mobiele data geactiveerd is.

Het verbruik van het extra surfvolume controleren

Je kunt je verbruik van je extra surfvolume consulteren:

  • In je Klantenzone
  • In de My Orange-app

    Belangrijk: Je mobiele data bonus verschijnt niet op de startpagina in de app ‘My Orange’. Om te controleren of je ‘Surfvolume Data Bonus’ hebt, raadpleeg je je gedetailleerd verbruik door op ‘verbruik’ te klikken. De beschikbare en gebruikte volumes verschijnen in de sectie ‘’Surfvolume Data Bonus’.

Beschikbare surfvolume in combinatie met Love

Bekijk hier hoeveel GB je krijgt bij je gsm-abonnement

Terug naar Hulp

Was dit geen antwoord op je vraag?

De Orange Community staat voor jou klaar om je vragen snel te beantwoorden.

Zoeken in de Orange Community