Begrijp je niet waarom je een buiten bundel hebt op je factuur, dat leggen we hier uit. Onaangename verassingen op je factuur beu, laten we meteen aan de slag gaan:

  1. Zijn je premium betaaldiensten geblokkeerd? Nee, hier leggen we uit hoe je dat kan doen.
  2. Hou je notificaties in de gaten. Je ontvangt sms-meldingen wanneer je 100 % van je volume hebt verbruikt, alsook wanneer je factuur een bepaald bedrag bereikt buiten bundel (standaard werd dit bedrag vastgelegd op 50 €). Deze dienst is gratis. Voor je surfvolume ontvang je een sms wanneer je 80% en 100 % en van je bundel hebt verbruikt. Je loopt dus geen enkel risico dat je het volume voor internetverbruik overschrijdt.
  3. Verbruik je telkens meer wat reeds is inbegrepen in je abonnement? Dan wordt het hoog tijd om een Personal Check-up uit te voeren in je Klantenzone . Wij raden je een abonnement aan dat het best aan je verbruik is aangepast en dat aan zeer voordelige prijzen.
  4. Hou je budget onder controle met National Data Control. Je hebt te allen tijde de keuze om het gebruik van je mobiele internet te blokkeren of niet wanneer je het surfvolume inbegrepen in je abonnement hebt bereikt. Deze keuze kan worden aangepast in de My Orange-app. Als je blijft surfen buiten bundel, is de prijs 0,01 € per MB. Je ontvangt een waarschuwing wanneer je 10, 25, 50, 100, 150, 200 en 250 € hebt bereikt. Deze optie is alleen van toepassing in België. Je keuze om je mobiele internet te blokkeren of niet wordt de volgende maanden bewaard.

Heeft deze pagina je verder geholpen?

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

2050 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe