Heb je een oud Zen-tariefplan en zou je graag overstappen naar één van onze GO-tariefplannen? Dat kan!

Kies je Go-abonnement(en)

Hieronder vertellen we hoe je nieuw GO-abonnement kan configureren, volledig aangepast aan je behoeften en dit terwijl je je budget onder controle houdt.

Kosten buiten bundel vermijden

Ter herrinering

  • Alle Go-abonnementen hebben onbeperkte sms/mms
  • Go Light heeft Orange Circle (Onbeperkt bellen naar nummers op hetzelfde klantennummer)
  • Alle Go-abonnementen vanaf Go Plus (20 €) hebben onbeperkte belminuten
  • Er is mobiele data voor alle Go-tariefplannen

Ik wil geen data buiten bundel verbruiken (nationaal)?

Je kan je dataverbruik blokkeren zodra de limiet is bereikt. Dit wordt automatisch geblokkeerd met Go Light. Met Go Plus en Go Intense kan je dit zelf blokkeren.

    Hoe?

    Je kan dit zelf activeren of uitzetten in de My Orange-app.

Ik wil geen data buiten bundel verbruiken in het buitenland (roaming)?

Dankzij Travel Data Controlkan je een surflimiet buiten bundel blokkeren of wijzigen.

    Hoe?

    Je past de limiet zelf aan in de My Orange-app of klantenzone (0€ instellen voor een volledige blokkering).

Ik wil geen internationale oproepen uitvoeren of betalen voor inkomende oproepen wanneer ik in het buitenland bent?

Je kan uitgaande internationale oproepen en inkomende oproepen wanneer je in het buitenland bent blokkeren.

    Hoe?

    Bel onze medewerkers op het gratis nummer 5000.

Ik wil oproepen naar premium nummers en premium sms/mms’en blokkeren?

Je kan premium nummers (070x of 090x) blokkeren en alle of bepaalde premium sms'en blokkeren.

    Hoe?

    Bel ons op het gratis nummer 5000 en onze medewerkers doen het nodige.

Hoe vermijd ik kosten door multimedia-aankopen?

Blokkeer je multimedia-aankopen. Opgelet: dit blokkeert ook het nummer 4411 voor parkings.

    Hoe?

    Je kan dit zelf activeren of desactiveren in de My Orange-app of klantenzone of bel 5000.

Hoe controleer ik mijn verbruik?

Lees in deze veelgestelde vraag hoe je je verbruik onder controle kan houden.

Ik heb niet voldoende data voor deze maand?

Het is altijd mogelijk om een data reload te activeren om zo te vermijden dat buiten je bundel moet betalen. (1GB voor 6 € of 5 GB voor 10 €).

    Hoe?

    Via My Orange-app of klantenzone of bel 5000.

Voldoet geen enkele oplossing voor jou?

Als geen enkel van de bovenstaande oplossingen je overtuigt, is het ook mogelijk om te kiezen voor Tempo Easy of Tempo Giga waardoor je je verbruik beheert door je kaart te herladen. Dit is een andere manier om je budget te beheren.

Bekijk onze Tempo-herlaadkaarten

Heeft deze pagina je verder geholpen?

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

2050 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe