Verhuizen kan best een bedoening zijn. Bij Orange begrijpen we dat, daarom leggen we je hier stapsgewijs uit wat je dient te doen om je verhuis zo vlot mogelijk te laten verlopen. Alvast proficiat met je nieuwe woonst en hoofdstuk.

Heb je enkel een mobiel abonnement?

Dan hoef je enkel je factuuradres te veranderen:
  • via je Klantenzone ‘Mijn profiel’ > klik op het tandwieltje naar 'Factuuradres'
  • of je kan ons informeren via ons online formulier . Eenmaal je het formulier hebt ingevuld, doen onze medewerkers het nodige.

Heb je een Love-abonnement (internet en/of tv)?

Vul ons online formulier in ten laatste 3 weken voor de grote dag. Wij nemen binnen de 1 werkdag contact met je op om je aanvraag te behandelen. We leggen dan een afspraak vast voor het bezoek van onze installateur op je nieuwe adres.

Denk er aan om op de dag van je verhuis al het materiaal van Orange mee te verhuizen zoals decoder, modem, kabels en afstandsbediening. Alleen de netwerkverdeler mag je achterlaten.

Is je nieuwe woning nog niet aangesloten op het kabelnetwerk? Contacteer ons dan ten laatste 6 weken voor de verhuisdatum. Lees zeker onze instructies ter voorbereiding van je installatie .

Ben je nog geen Orange-klant?

Ben je aan het verhuizen maar ben je nog geen klant? Dan is dit het moment om over te stappen. Wij regelen alles tot in de puntjes om je overstap te regelen. Neem gerust ook een kijkje hoe we je Love-diensten installeren.
Ontdek hier ons internet- en/of tv-aanbod.

Heeft deze pagina je verder geholpen?

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

2050 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe