Mijn abonnement aanpassen

Wat verandert er voor me als ik kies voor een Go-abonnement?

Lees meer over mogelijke wijzigingen van je opties en vergelijk je huidige abonnement met onze nieuwe Go-tariefplannen voor nog meer voordelen!

Meer weten over Go

Hoe wijzig ik zelf mijn abonnement?

1. Via de Klantenzone

  • Klik op 'Klantenzone' in het algemene menu
  • Log je in
  • Klik op ‘Tarief en opties’: en selecteer het nummer waaraan je smartphone gekoppeld is
  • klik op ‘Tariefplan wijzigen’
  • Volg de resterende instructies
Naar mijn Klantenzone

 

2. In de My Orange-app

  • Open de My Orange-app op je smartphone of download de app indien je dat nog niet hebt gedaan
  • Kies in het menu 'Tarief en opties'
  • Klik op 'Tariefplan wijzigen'
  • Volg de resterende instructies

 

3. In onze webshop

  • Kiest het abonnement afgestemd op jouw behoeften
  • Klik op 'Bestellen'
  • Vul het nummer in waarvan je het abonnement wenst te wijzigen. Indien je beschikt over een bestaande Orange-nummer, zal je gevraagd worden om je te identificeren. De tariefwijziging wordt uitgevoerd in enkele ogenblikken.
Naar de webshop

 

Goed om te weten

  • Indien je abonnement niet kan worden gewijzigd (bv. abonnement met verbintenis), zullen we je hiervan op de hoogte brengen.
  • Wanneer je tariefwijziging wel wordt aanvaard, zal de wijziging binnen enkele ogenblikken plaatsvinden. We raden je aan om je mobiele telefoon uit en weer aan te zetten, omdat de tariefwijziging kan leiden tot een tijdelijke onderbreking van de netwerkverbinding.

Kan ik de optie Smart Data met verbintenis wijzigen?

Abonnement wijzigen is uiteraard mogelijk, afhankelijk van de loopduur van je verbintenis.

Ik koos voor de optie Smart Data met een verbintenis van 24 maanden:

Je kan steeds kiezen voor een hoger tariefplan, maar ook voor een lager tariefplan dan je huidige. Je optie Smart Data verandert niet.

Bijvoorbeeld: als je een Go Plus-abonnement hebt met een Smart Data-optie van 500 MB , kan je overstappen naar Go Ligjt, of naar Go Intense of Go Unlimited. Wat je ook kiest, je behoudt je Smart Data-optie van 500 MB.

 

Kan ik het Getrouwheidsvoordeel met verbintenis wijzigen?

Ik koos voor een Getrouwheidsvoordeel met een verbintenis van 12 maanden:

Met een smartphone: Je kan steeds kiezen voor een hoger tariefplan, maar ook voor een lager tariefplan dan je huidige. je Getrouwheidsvoordeel verandert niet.

Bijvoorbeeld: als je een Go Plus-abonnement hebt, kan je overstappen naar Go Intense, of naar Go Unlimoted of Go Light. Als het abonnement Go Intense hebt, kan je overstappen naar Go Unlimited of Go Plus. Wat je ook kiest, je behoudt je Getrouwheidsvoordeel.

Met een Google Nest Mini of Hub-smartspeaker: je kan voor elk abonnement kiezen, je loyaliteit blijft onveranderd.

 

Kan ik van toestel veranderen (abonnement met smartphone)?

Je kan steeds kiezen voor een andere toestel. Let wel op: als je dit wil doen voor het einde van je contract, wordt de restwaarde van je toestel aangerekend (bedrag dat je nog voor je smartphone dient te betalen).

 

Hoeveel bedraagt mijn restwaarde?

Je restwaarde bij de start van je looptijd (maand 0) is de oorspronkelijke verkoopprijs van je toestel verminderd met het bedrag dat je voor je toestel betaald hebt. Je kan deze restwaarde terugvinden in je Klantenzone .

Je kan tevens de restwaarde terugvinden op de webpagina's van de smartphones (zie 'Aflossingtabel').

 

Hoe stap ik over naar een herlaadkaart ?

Als je wil overstappen naar een herlaadkaart, of als de hierboven voorgestelde opties niet werken, neem contact op met onze klantendienst op het nummer 50005432 (gratis met je Orange-toestel), via 02 745 95 00 (met een ander toestel, lokaal tarief).

Heeft deze pagina je verder geholpen?

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

2050 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe