Past je Orange-abonnement niet meer bij jou en ben je op zoek naar een tariefformule die beter inspeelt op je communicatiegewoontes? Dat kan en we vertellen je hieronder hoe.

Via de Klantenzone

  • Klik op 'Klantenzone' in het algemene menu
  • Log je in
  • Klik op ‘Tarief en opties’: en selecteer het nummer waaraan je smartphone gekoppeld is
  • klik op ‘Tariefplan wijzigen’
  • Volg de resterende instructies

 

Ben je er nog niet uit welke abonnement je wenst, meer info over Orange-abonnementen vind je hier

 

In de My Orange-app

  • Open de My Orange-app op je smartphone of download de app indien je dat nog niet hebt gedaan
  • Kies in het menu 'Tarief en opties'
  • Klik op 'Tariefplan wijzigen'
  • Volg de resterende instructies

In onze webshop

  • Kiest het abonnement afgestemd op jouw behoeften
  • Klik op 'Bestellen'
  • Vul het nummer in waarvan je het abonnement wenst te wijzigen. Indien je beschikt over een bestaande Orange-nummer, zal je gevraagd worden om je te identificeren. De tariefwijziging wordt uitgevoerd in enkele ogenblikken.

Indien je abonnement niet kan worden gewijzigd (bv. abonnement met verbintenis), zullen we je hiervan op de hoogte brengen.

Wanneer je tariefwijziging wel wordt aanvaard, zal de wijziging binnen enkele ogenblikken plaatsvinden. We raden je aan om je mobiele telefoon uit en weer aan te zetten, omdat de tariefwijziging kan leiden tot een tijdelijke onderbreking van het netwerkverbinding.

Heb je een abonnement met smartphone?

Mijn abonnement aanpassen

Abonnement wijzigen is uiteraard mogelijk, afhankelijk van de loopduur van je verbintenis.

Ik koos voor de optie Smart Data met een verbintenis van 24 maanden:

Je kan steeds kiezen voor een hoger tariefplan, maar ook voor een lager tariefplan dan je huidige. Je optie Smart Data verandert niet.

Bijvoorbeeld: als je een Go Plus-abonnement hebt met een Smart Data-optie van 500 MB , kan je overstappen naar Go Ligjt, of naar Go Intense of Go Unlimited. Wat je ook kiest, je behoudt je Smart Data-optie van 500 MB.

 

Ik koos voor een Getrouwheidsvoordeel met een verbintenis van 12 maanden:

Je kan steeds kiezen voor een hoger tariefplan, maar ook voor een lager tariefplan dan je huidige. je Getrouwheidsvoordeel verandert niet.

Bijvoorbeeld: als je een Go Plus-abonnement hebt, kan je overstappen naar Go Intense, of naar Go Unlimoted of Go Light. Als het abonnement Go Intense hebt, kan je overstappen naar Go Unlimited of Go Plus. Wat je ook kiest, je behoudt je Getrouwheidsvoordeel.

 

Ben je er nog niet uit welke tariefplan je wilt, meer info over Orange-abonnementen vind je hier

 

Als je wil overstappen naar een herlaadkaart, of als de hierboven voorgestelde opties niet werken, neem contact op met onze klantendienst op het nummer 5000 (gratis met je Orange-toestel), via 02 745 95 00 (met een ander toestel, lokaal tarief) of via ons contactformulier .

Mijn toestel wijzigen

Je kan steeds kiezen voor een andere smartphone. Let wel op: als je dit wil doen voor het einde van je contract, wordt de restwaarde van je smartphone aangerekend (bedrag dat je nog voor je smartphone dient te betalen).

 

Een iPhone, een Android-toestel of toch misschien een Huawei ? We geven het toe, niet echt makkelijk om een keuze te maken. Daarom verwijzen we je graag door naar onze catalogus waar je zeker dé smartphone vindt die bij je past.

 

Hoeveel bedraagt mijn restwaarde?

Je restwaarde bij de start van je looptijd (maand 0) is de oorspronkelijke verkoopprijs van je smartphone verminderd met het bedrag dat je voor je toestel betaald hebt.

Heeft deze pagina je verder geholpen?

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

2050 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe