Past je tariefplan niet meer bij jou en ben je op zoek naar een tariefformule die beter inspeelt op je communicatiegewoontes? Dat kan.

Je abonnement wijzigen?

Om over te stappen naar een ander abonnement met behoud van je nummer, kan je je tariefplan zelf snel aanpassen via je Klantenzone :
  • Kies ‘Mijn tariefplan’: en selecteer het nummer waaraan je smartphone gekoppeld is
  • Klik op de link ‘Bekijk de details van dit tariefplan’.
  • klik op ‘Mijn tariefplan aanpassen’

 

Ben je er nog niet uit welke abonnement je wenst, meer info over Orange-abonnementen vind je hier

 

Heb je een abonnement met smartphone?

Mijn abonnement aanpassen

Abonnement wijzigen is uiteraard mogelijk in je Klantenzone. Je mag onder bepaalde voorwaarden jouw tariefplan wijzigen, afhankelijk van de loopduur van je verbintenis.

Ik koos voor een verbintenis van 24 maanden:

Verbintenis van 24 maanden Wijziging naar hoger tariefplan met smartphone Wijziging naar lager tariefplan met smartphone
Tijdens de eerste 12 maanden Nee
Na 12 maanden
Vanaf de 22ste maand

 

Ik koos voor een verbintenis van 12 maanden:

Je kan steeds kiezen voor een hoger tariefplan, maar ook voor een lager tariefplan dan je huidige. Bijvoorbeeld: als je een Koala-abonnement hebt, kan je overstappen naar Dolfijn, of naar Panter of Arend.

 

Ben je er nog niet uit welke tariefplan je wilt, meer info over Orange-abonnementen vind je hier

 

Als je wil overstappen naar een herlaadkaart, of als de hierboven voorgestelde opties niet werken, neem contact op met onze klantendienst op het nummer 5000 (gratis met je Orange-toestel), via 02 745 95 00 (met een ander toestel, lokaal tarief) of via ons contactformulier .

Mijn toestel wijzigen

Je kan steeds kiezen voor een andere smartphone. Let wel op: als je dit wil doen voor het einde van je contract, wordt de restwaarde van je smartphone aangerekend (bedrag dat je nog voor je smartphone zou betalen tot einde van je contract).

 

Een iPhone, een Android-toestel of toch misschien een Huawei ? We geven het toe, niet echt makkelijk om een keuze te maken. Daarom verwijzen we je graag door naar onze catalogus waar je zeker dé smartphone vindt die bij je past.

 

Hoeveel bedraagt mijn restwaarde?

Je restwaarde bij de start van je looptijd (maand 0) is de oorspronkelijke verkoopprijs van je smartphone verminderd met het bedrag dat je voor je toestel betaald hebt.

Deze info kan je terugvinden in je Klantenzone onder

  • kies ‘Mijn tariefplan’: Daar kies je het nummer waaraan je smartphone gekoppeld is
  • klik op de link ‘Bekijk de details van dit tariefplan’.
  • onder ‘Voordeel” zie je ‘Zie mijn Phone Advantage’
  • klik hierop en je krijgt een tabel te zien met je restwaarde én tot wanneer je verbintenis loopt

Heeft deze pagina je verder geholpen?

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

2050 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe