Hulp & Support
Hoe vraag ik een terugbetaling van mijn resterende prepaid krediet aan?
Bij beëindiging van een prepaidkaart kun je het resterende tegoed op je Tempo-kaart terugvragen. Dit is mogelijk via 2 kanalen: door het webformulier in te vullen of door het Customer Service nummer +32 2 745 95 00 te bellen en een terugbetalingsaanvraag in te dienen.
Een terugbetaling valt altijd onder bepaalde voorwaarden:
- Terugbetaling is alleen mogelijk als je je nummer naar een andere operator hebt overgedragen.
- Je moet een terugbetaling aanvragen ten laatste 31 dagen na de daadwerkelijke overdracht van je mobiele telefoonnummer. Als je de aanvraag niet tijdig indient, kan het tegoed niet worden terugbetaald.
- Er wordt een administratiekost van 5 € aangerekend. Bijgevolg verwerken we geen enkele aanvraag tot terugbetaling van een tegoed van minder dan 5 €.
- Een tegoed dat werd toegekend als deel van een actie komt niet in aanmerking voor terugbetaling. Als alle voorwaarden zijn vervuld, wordt je tegoed binnen de twee weken terugbetaald.
- Bij frauduleus gebruik zal er geen terugbetaling toegestaan worden.
Een beetje hulp nodig?