Menu
Hulp & Support

Hoe dien ik een schadeaangifte in bij de verzekering?

We betreuren wat je is overkomen. Hieronder beschrijven we de te volgen stappen om je aangifte in te dienen. Je kan enkel aangifte doen indien je beschikt over een afgesloten verzekering bij Orange.

Wanneer je jouw smartphone of tablet gekocht hebt in een Orange-shop, dien je Mobile Insurance binnen de 7 dagen na aankoop te activeren. Wanneer je jouw smartphone of tablet online gekocht hebt, heb je 2 maanden de tijd om je in te schrijven voor Mobile Insurance.

Is je tablet of smartphone stuk?

Klik hier om je aangifte in te dienen. Je kan ook contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij via het nummer 078 15 05 23 of via e-mail: claims@orangemobileinsurance.be

Mobile Insurance behandelt meteen je aangifte. Je hoeft dus geen weken te wachten op de behandeling van je dossier. Je kan hen telkens contacteren voor verdere vragen over je aangifte.

Is je aangifte na defect in orde? Dan sturen we je een voorgefrankeerde envelop op waarmee je je beschadigde toestel kan opsturen voor een spoedig herstel.

Je toestel verzekeren? Dat kan je makkelijk uitvoeren in je Klantenzone .

Is je tablet of smartphone gestolen?

  1. In geval van diefstal verwittig je de politie om een pv te laten opmaken. Contacteer Orange via 5000 (gratis met Orange-nummer) of 02 745 95 00 (lokaal tarief) en vermeld je imei-nummer om je tablet te blokkeren.
  2. Klik hier om je aangifte in te dienen. Je kan ook contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij via het nummer 078 15 05 23 of via e-mail: claims@orangemobileinsurance.be.
  3. Mobile Insurance behandelt meteen je aangifte. Je hoeft dus geen weken te wachten op de behandeling van je dossier. Je kan hen telkens contacteren voor verdere vragen over je aangifte.

    Je toestel verzekeren? Dat kan je makkelijk uitvoeren in je Klantenzone .

Super belangrijk:
  • Bewaar alle facturen van de tablets en gsms’s die je koopt. Bij een schadegeval zal de verzekeraar erom vragen.
  • Noteer het serienummer van je tablet of smartphone. Je hebt dit nummer nodig om je tablet of smartphone te blokkeren indien het gestolen wordt.
  • Als je van tablet of toestel verandert, vergeet dan niet het nieuwe serienummer aan Orange mee te delen.

Je vindt meer informatie over deze optie in de Algemene Voorwaarden van Mobile Insurance erkende verzekering.

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden