Menu
Hulp & Support

Hoe kan ik me registreren op de Klantenzone ?

Je registreren op de Klantenzone

  • Ga naar “Klantenzone”.
  • Klik op “Ik schrijf me in”.
  • Geef je gsm-nummer in, of het nummer van je Internet Everywhere-kaart of je Easy Switch ID-nummer. Klik vervolgens op "Doorgaan".

Goed om te weten: de verdere stappen zijn afhankelijk van je profiel.

1. Je hebt een abonnement of een herlaadkaart

  • Zorg ervoor dat je je gsm bij de hand houdt, omdat je een code per sms zal ontvangen. Deze code moet je invullen om je te registreren.
  • Vul vervolgens de gevraagde gegevens in.
  • Eenmaal je de algemene voorwaarden hebt aanvaard, klik je op “OK” en is je inschrijving voltooid.
  • Je wordt teruggestuurd naar de loginpagina van de Klantenzone. Je kan je nu inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Belangrijk: Je wachtwoord moet uit minimum 8 en maximum 60 tekens bestaan. Dit wachtwoord moet anders zijn dan je gebruikersnaam. Toegestane karakters zijn letters, cijfers of speciale karakters zoals: " ! % & @ # $ ^ * ? _ ~

2. Je hebt een Internet Everywhere-kaart

Hou je pukcode bij de hand want je moet deze ingeven om je te registreren. De volgende stappen zijn dezelfde als voor klanten met een abonnement of herlaadkaart.

3. Je hebt enkel Home Internet?

Je vindt je Easy Switch ID in de e-mail die je na de installatie hebt ontvangen of op de eerste pagina van je factuur linksboven.

Als je een mobiele abonnement toevoegt aan Home Internet, moet je een nieuwe Klantenzone aanmaken.

 

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden