Indien het niet lukt om je in te schrijven op de Klantenzone , kan dit te wijten zijn aan de drie volgende redenen:

  1. ben je net klant? Dan kan het mogelijk tot maximum 48 uur duren tot je je kan registreren op de Klantenzone.
  2. ben je een professionele klant? Dan staat er een meer specifieke Klantenzone voor je klaar, meer afgestemd op je noden. Je kan deze terugvinden op onze website voor Professionelen en bedrijven.
  3. heb je een internet Everywhere-kaart ? Hou je pukcode bij de hand want je moet deze ingeven om je te registreren. Volg dan de volgende stappen.
  4. wachtwoord vergeten? Dat vind je hier
  5. login vergeten? Dat vind je hier.

Ik kan geen veranderingen uitvoeren in de Klantenzone?

Als je factuur verschillende nummers bevat, dient één persoon of één nummer beschouwd worden als 'administrator' of beheerder van je Klantenzone. De andere nummers kunnen toegang krijgen tot hun verbruik en andere toepassingen van de Klantenzone, maar kunnen minder wijzigingen doen. Een tariefwijziging of opties toevoegen kan enkel als je ingelogd bent als beheerder .

Heeft deze pagina je verder geholpen?

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

2050 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe