Menu
Hulp & Support

Hoe kan ik mijn facturen raadplegen?

Om je facturen te raadplegen, hoef je enkel naar je My Orange-app te gaan en naar de tab "Facturen en betalingen". Je kan ook je facturen raadplegen in je Klantenzone onder de tabblad 'Mijn facturen'. Je vindt er een overzicht van je 18 laatste betalingen en facturen.

Als je een openstaand saldo hebt, vind je er ook alle betalingsgegevens. Je kan er eveneens de facturen in detail bekijken en indien nodig downloaden in Excel of pdf-formaat.

Webfactuur

De webfactuur is een digitale versie van je factuur. Het heeft dezelfde legale waarde en bevat een elektronische handtekening. Je ontvangt je factuur via e-mail en in je Klantenzone.

Je wordt verwittigd via e-mail of sms van zodra je factuur beschikbaar is. Om praktische en ecologische redenen is de webfactuur automatisch geactiveerd.

A. Je factuur betalen

Hier vindt u meer informatie over de betalingsmogelijkheden die u ter beschikking zijn.

B. Webfactuur deactiveren

Om uw facturen op papier te ontvangen, kan u ons de aanvraag versturen:

  • Via ons documenten online
  • Per post gericht aan het volgende adres:
    Orange – Dienst Elektronische facturatie Bourgetlaan 3 1140 Evere

Duplicaat van een factuur

Er zijn verschillende mogelijkheden om een kopie van je factuur aan te vragen.

  • In pdf via je Klantenzone.
  • Via een link per sms, die je kan aanvragen wanneer je (gratis) naar 50005432 belt, en vervolgens de opties 1, 2 en 1 selecteert.
  • Per post, op papier. Deze optie kost je 5 euro en kan je aanvragen op het nummer 50005432.

Hier vind je alle informatie over je factuur.

 

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden