Menu

Use this environment for content changes

Warning: Please do not use this environment for content changes

Hulp & Support

Wat zijn de functies van de My Orange app?

Hoe gebruik ik de My Orange applicatie?

My Orange-app (beschikbaar op iOS, Android en Windows Phone,) is voortaan steeds toegankelijk via het Orange-netwerk of via wifi.

  • Via het netwerk verloopt je nummerherkenning automatisch en krijg je meteen toegang tot de app.
  • Via wifi volstaat het om je telefoonnummer in te geven. Je ontvangt een sms-code die je toegang geeft tot je gegevens.

Belangrijk

  • het systeem onthoudt je 30 dagen. Als je de app opnieuw opent na 30 dagen, moet je verbinding maken met het 3G/4G-netwerk (en jawel helemaal gratis!) of via wifi. Dan krijg je toegang met de sms-code.
  • Liever de My Orange-app in een andere taal ? Dat kan je heel makkelijk wijzigen:
    1. tik op de drie horizontale balkjes bovenaan op het scherm
    2. tik op de optie ‘Instellingen’
    3. tik op Taal
    4. Kies je voorkeurstaal: Engels, Frans of Nederlands

Functies My Orange app

Wat de functies zijn van je My Orange-app ? Heel wat! We sommen het even voor je op:

  • je verbruik onder controle houden
  • jouw herlaadkaart of die van iemand die je kent herladen
  • opties activeren of deactiveren
  • je laatste 6 facturen opvragen en inkijken
  • je geschenken en Badges van ons Orange Thank You-getrouwheidsprogramma bekijken en aanvaarden. Meer informatie over Orange Thank You cadeaus en badges lees je hier
  • de dichtstbijzijnde Orange-shop vinden
  • toegang krijgen tot nuttige nummers waarop je ons kan bereiken

Wat het allemaal nog mooier maakt? Je hoeft geen cent te betalen om de applicatie te gebruiken. Niet in België en niet in het buitenland! Concreet: als je de applicatie My Orange gebruikt, gaat er niets van je surfvolume of belwaarde af.

Let op : wanneer je de dienst gebruikt om een Orange-shop te lokaliseren, gebruikt de applicatie betalende diensten en wordt er data afgehouden van je bundel of van je belwaarde.

My Orange-app werkt niet ?

  • Ga naar het menu van je My Orange app
  • Klik op Instellingen
  • Selecteer App-sessie herinitialiseren
  • Je krijgt de melding “sim-kaart gewijzigd”? en klik op reset
  • Lukt het steeds niet? Klik hier voor meer informatie.
Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden