Problemen met je Klantenzone

Lukt het niet om je in te schrijven op de Klantenzone?

Goed om te weten:

  • Indien je een nieuwe Orange-klant bent, kan het mogelijk tot maximum 48 uur duren tot je je kan registreren op de Klantenzone.
  • Als je factuur verschillende nummers bevat, moet één persoon of één nummer beschouwd worden als 'administrator' of beheerder van je Klantenzone. De andere nummers kunnen toegang krijgen tot hun verbruik en andere toepassingen van de Klantenzone, maar kunnen minder wijzigingen doen. Een tariefwijziging of opties toevoegen kan enkel als je ingelogd bent als beheerder. Hou hier rekening mee als je je registreert op de Klantenzone.
  • Professionele klanten maken gebruik van een andere, meer specifieke Klantenzone voor hun noden. Je kan deze terugvinden op onze website voor Professionelen en bedrijven.

Heeft deze pagina je verder geholpen?

 

 

Terug naar Hulp

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

1770 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe