Menu
Hulp & Support

Wat kan ik allemaal uitvoeren op mijn Klantenzone?

De functies van de Klantenzone

  • Houd je verbruik in de gaten

Op de Klantenzone kan je je verbruik op de voet volgen, op elk moment. Op het tabblad ‘Overzicht’ zie je hoeveel je al van je bundel hebt verbruikt en hoeveel er nog over is.

Als je factuur meerdere abonnementen omvat, kan je het verbruik van elk nummer bekijken door bovenaan op de pagina een nummer te selecteren onder ‘Kies je nummer’.

Dankzij Personal Check Up van Orange kan je ook controleren of je tariefplan nog altijd bij je verbruik past.

Met een klik op de knop ‘Doe je Personal Check-Up’ krijg je een volledige analyse van je verbruik. Op basis van je laatste 3 facturen, rekening houdend met je nationale en internationale oproepen en je sms- en dataverkeer, kijken we welke formule van ons aanbod van tariefplannen best bij jouw profiel past.

Met Personal Check-Up checkt Orange met jou dat je tariefplan is het best die bij je verbruikt past.

 

  • Bekijk en betaal je facturen

Op de Klantenzone kan je je facturen bekijken en nagaan of ze betaald zijn. Je krijgt er een overzicht van de laatste 18 maanden.

Als er een bedrag openstaat, vind je er ook alles over de betaalmethodes waaruit je kan kiezen.

Je kan je facturen ook in detail bekijken en indien nodig zelfs downloaden in Excel- of pdf-formaat.

Als je een herlaadkaart hebt, dan vind je alle informatie over je herlaadbeurten en betalingen op het tabblad ‘Historiek van herlaadbeurten’.

 

  • Verander vlot van tariefplan

Op het tabblad ‘Mijn tariefplan’ kan je makkelijk van tariefplan veranderen of opties activeren/deactiveren.

Klik hier voor een overzicht van al onze tariefplannen.

 

  • Beheer je toestellen

Op dit tabblad vind je alles wat je wil weten over je toestellen. Hier moet je zijn wil je:

  • Je telefoon configureren
  • Je simkaart ontgrendelen nadat je verschillende keren de verkeerde pincode hebt ingevoerd
  • Een back-up maken van de gegevens van je telefoon
  • Aangifte doen van de diefstal van je telefoon
  • Oplossingen vinden wanneer je telefoon het niet meer doet

Als je factuur meerdere nummers omvat, verschijnen alle voormelde opties per nummer.

Daarnaast kan je via deze pagina toegang krijgen tot de shop, een kijkje nemen in de catalogus, je telefoon laten verzekeren en de waarde van je oude toestel laten schatten.

 

  • Geniet van de voordelen van het getrouwheidsprogramma

Om je te bedanken voor je vertrouwen riep Orange het Orange Thank You-programma in het leven. Of je nu een herlaadkaart of een abonnement hebt, wij belonen je voor je trouw door je geregeld te verwennen met leuke geschenken. Elke klant geniet automatisch van het programma.

Jaren wachten tot je genoeg puntjes hebt gespaard? Dat hoeft niet meer! Je krijgt je geschenk gewoon op je Klantenzone. Jij hoeft het enkel nog te activeren. Je kan ook instellen hoe je verwittigd wil worden: per mail, sms of niet.

Klik hier voor meer informatie over het programma Orange Thank You.

Bent u businessklant? Orange heeft speciale toestellen en diensten voor u en helpt u met uw professionele behoeften. Klik hier voor meer informatie.

 

  • Je persoonlijke gegevens aanpassen

In « Mijn profiel » van je Klantenzone kan je je persoonlijke gegevens aanpassen : e-mailadres waarop je je factuur ontvangt, enzovoort. Je kan er ook je gebruikersnaam en paswoord wijzigen.

Heeft deze pagina je verder geholpen?
Een beetje hulp nodig?

Nog meer mogelijkheden