Problemen met verbinding

Als je modem niet meer verbonden is met het internet:

Start de modem opnieuw op en wacht een aantal ogenblikken tot de verbinding met het Orange-netwerk is hersteld.

Als je verbinding traag is geworden:

Controleer eerst en vooral of je nog niet je volledige bundel voor Flybox (Easy Internet @Home) hebt opgebruikt. Volg hiervoor de volgende stappen:

  • Meld je aan op je Klantenzone van Orange
  • Meld je aan op de beheerdersinterface van je modem om te kijken of je een melding ontvangen hebt:
    • open de browser die je altijd gebruikt
    • tik http://orange.cpe
    • Voer admin / Admin in
    • Ga naar 'sms'

Als je problemen blijft hebben met je verbinding, bel naar 50005432 met een Orange-nummer (gratis) of naar 02 745 95 0002 745 97 72 (lokaal tarief).

Opgelet: wanneer je naar de klantendienst belt, let er dan op dat je de volgende stappen volgt:

  • kies 4 voor Technische bijstand
  • daarna 3 voor Internetverbinding
  • en tenslotte 1 voor Mobiele internetverbinding (en niet Vaste internetverbinding)

Heeft deze pagina je verder geholpen?

 

 

Terug naar Hulp

Onze Orange gebruikers geven je een antwoord op jouw vragen!

Ontdek Tribe, het forum van Orange, een heleboel antwoorden op allerhande vragen verstrekt door onze leden.

Vind je toch geen antwoord op je vraag? Geen nood, stel je vraag meteen aan onze community!

95% kans op een antwoord

1770 geaccepteerde oplossingen

Vind jouw antwoord op Tribe
Communauté Tribe