Je verbruik controleren

Je hebt een abonnement of een Zen-abonnement

Je verbruik in real time onder controle houden? Dat kan op drie manieren:

Om een overzicht van je gemiddelde verbruik te zien:

  • Als je een abonnement hebt, ga naar je Klantenzone om je gemiddelde verbruik te kennen op basis van de afgelopen 3 maanden.

Je hebt een herlaadkaart

Volg je verbruik op de voet op een van de volgende manieren:

  • Met de applicatie My Orange.
  • Toets #123#1# in en druk op de beltoets. Je resterende bedrag, je bonussen en je aanbiedingen verschijnen op je schermpje. Deze dienst is gratis en werkt ook in het buitenland.
  • In je Klantenzone.
  • In België: bel met je gsm naar 5123 en kies optie 2.

Goed om te weten:

Indien je een abonnement hebt, je ontvangt een gratis sms zodra je 80 % van je inbegrepen bundel hebt verbruikt en zodra je je bundel helemaal hebt opgebruikt. Je krijgt ook een gratis sms als je in het buitenland voor meer dan 10 MB surft!

Indien je een herlaadkaart hebt zal deze automatisch geblokkeerd worden wanneer je krediet op is.

De verwerking van bepaalde soorten gebruik, bijvoorbeeld bellen in het buitenland, kan wat vertraging oplopen. De informatie toont enkel het verbruik van de kaart waarmee je de dienst raadpleegt. De diensten om je verbruik te controleren zijn louter informatief en vervangen de factuur niet.

Personal Check Up

Ben je niet tevreden met je tariefplan of ben je te vaak buiten bundel? Voer een Personal Check Up uit en ontdek welk tariefplan het best beantwoordt aan jouw behoeften.

Beep Service

Met deze dienst hoor je een 'beep' wanneer je naar een nummer van een andere operator belt, nog voor de verbinding tot stand is gebracht. Zo weet je op voorhand of er extra kosten voor die oproep worden aangerekend.

Deze dienst wordt automatisch geactiveerd voor alle abonnementen van meer dan 25 euro. Om de dienst te (de)activeren, bel naar 1299 en kies optie 2.

Terug naar Hulp

Was dit geen antwoord op je vraag?

De Orange Community staat voor jou klaar om je vragen snel te beantwoorden.

Zoeken in de Orange Community