Het bedrag buiten volume begrijpen

Wat bekent het bedrag "buiten bundel"

Je verbruik buiten volume is het bedrag dat je wordt aangerekend bovenop je abonnementskosten, voor:

  • Oproepen, sms'jes, mms of internetverbindingen die niet inbegrepen zijn in je abonnement of volume. Bijvoorbeeld: oproepen naar speciale nummers zoals 1207, 0900, sms'jes naar verkorte nummers, enz.
  • Het overschrijden van je maandelijkse abonnement. Voorbeeld: je hebt 2u belwaarde naar alle netwerken maar je beltijd bedraagt 2u30 in totaal.

In de My Orange-app vind je dit bedrag terug onder de titel "buiten bundel".

Wordt mijn verbruik in de My Orange-app en Klantenzone onmiddellijk bijgewerkt?

Neen. De tijd die het in beslag neemt om je verbruik bij te werken, is afhankelijk van wat je precies verbruikt:

  • Nationale oproepen en sms'jes zijn zichtbaar na enkele uren.
  • Verbruik van surfvolume is onmiddellijk zichtbaar.
  • In het buitenland kan het tot 48 uur duren voor je verbruik bijgewerkt is.
  • Voor multimedia-aankopen (bv. Google Play) kan het tot enkele dagen duren.

Let op: als je meerdere nummers op één factuur hebt staan, zie je in de app enkel het verbruik van het nummer waarmee je de app opent. Om een overzicht van alle nummers te krijgen, ga naar je Klantenzone. De getoonde gegevens zijn louter informatief en vervangen je factuur niet.

Terug naar Hulp

Was dit geen antwoord op je vraag?

De Orange Community staat voor jou klaar om je vragen snel te beantwoorden.

Zoeken in de Orange Community