Formulier Je abonnement overdragen You must have JavaScript enabled to use this form. 1. Over te dragen dienst(en) 2. Gegevens van de overdrager 3. Gegevens van de overnemer 4. Bevestiging Over te dragen dienst(en) Mobiel (inclusief Surf Extra Card & Internet Everywhere) Internet (inclusief TV & vaste lijn) Flybox (Easy Internet@home) Waarschuwingsbericht Met dit formulier kan je enkel contracten overdragen die op dezelfde factuur staan, en alleen naar een enkele overnemer. Over te dragen nummer(s) en dienst(en) Mobiel Over te dragen dienst(en) : Over te dragen nummer Voordelen gelinkt aan de betaling van je smartphone/console ook overdragen? * Ja Neen, ik wens de restwaarde van mijn smartphone/console te betalen. Niet van toepassing Internet Internet EasySwitch ID (Vind uw EasySwitch ID op uw laatste factuur) Flybox Easy Internet@Home EasySwitch ID Operations Easy Internet@Home EasySwitch ID (Vind uw EasySwitch ID op uw laatste factuur) Mobiele datakaart Over te dragen nummer * Operations Over te dragen nummer * Waarschuwingsbericht Let op: Je kan je internetdienst alleen overdragen aan een derde partij als de overdracht op hetzelfde adres plaatsvindt. Als je een aanvraag indient om je internetdienst over te dragen, en je ook over een tv- en/of Fixed Phone-abonnement beschikt, worden deze diensten automatisch overgedragen.U kunt uw internetdiensten niet overdragen aan een andere bestaande klant die al een Orange Internet-abonnement heeft.Het overdragen van je Netflix-betaling naar een ander klantaccount is niet mogelijk. Zodra al uw andere contracten zijn overgedragen, wordt je Netflix-betaling stopgezet. Daarna kun je de betaling opnieuw aanvragen op het gewenste klantennummer. Waarschuwingsbericht Als u de overdracht van uw mobiele abonnement aanvraagt en u gebruik maakt van één of meerdere Mobiele Data-kaarten (Surf Extra Card of Internet Everywhere), worden deze ook automatisch overgedragen.