Telefonisch

Voor al je vragen

Wij helpen je graag verder van maandag tot zaterdag, van 8u tot 20u en op zondag, van 10u tot 18u30. Onze technische diensten (zowel vaste als mobiele telefonie en internet) staan alle dagen tot je beschikking, feestdagen inbegrepen, van 8u tot 22u.

 

In België

5000 Gratis met je Orange-nummer

5995 Gratis met je Orange-nummer

02 745 95 00 Met een ander nummer, lokaal tarief

0800 95 96 2 Met een ander nummer, lokaal tarief

In het buitenland (gratis)

+32 2 745 95 00

+32 2 745 94 97

Dringende gevallen

Je gsm kwijtgeraak of gestolen? Bel ons en we blokkeren onmiddellijk je simkaart ! We staan voor je klaar 7 dagen op 7, 24u/24.

 

In België

0800 95 95 5

(gratis)

In het buitenland

+32 495 95 95 00

Je hebt een abonnement

 

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon. Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [1][1] en [4][1][1].

 

  1. Vraag over je factuur of betaling
    1. Om de stand van je betalingen te controleren
    2. Om een medewerker te spreken
  2. Vraag over onze tarieven en diensten
  3. Is je pincode of je gsm geblokkeerd
  4. Technische hulp
    1. Gsm
    2. Vaste telefoon
    3. Internet verbinding
      1. Mobiele internet verbinding
      2. Vaste internet verbinding
    4. Digital TV

Je hebt een herlaadkaart

 

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon. Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [3][1][1].

 

  1. Vraag over je saldo of herhalingen
  2. Vraag over onze tarieven en diensten
  3. Je pincode of gsm is geblokkeerd
  4. Technische hulp
    1. Gsm
    2. Vaste telefoon
    3. Internet verbinding
      1. Mobiele internet verbinding
      2. Vaste internet verbinding