Telefonisch

Voor al je vragen

Onze administratieve diensten zijn bereikbaar van maandag tot zaterdag, van 8 tot 20 uur en op zondag van 10 tot 18.30 uur.
Onze technische diensten staan alle dagen tot je beschikking, feestdagen inbegrepen, van 8 tot 22 uur.

Onze administratieve diensten voor zelfstandigen zijn bereikbaar van maandag tot zaterdag, van 8 tot 20 uur en op zondag van 10 tot 18.30 uur. Onze technische diensten staan alle dagen tot je beschikking, feestdagen inbegrepen, van 8 tot 22 uur.

In België

5000 met je Orange-nummer (gratis)

5432 met je Orange-nummer (gratis)

02 745 95 00 met een ander nummer (lokaal tarief)

0800 85 43 2 met een ander nummer (lokaal tarief)

In het buitenland

+32 2 745 95 00 (lokaal tarief)

+ 32 2 745 97 72 (lokaal tarief)

Dringende gevallen

Je gsm kwijtgeraakt of gestolen? Bel ons en we blokkeren onmiddellijk je simkaart. Onze dienst is 24 uur per dag beschikbaar, elke dag.

 

In België

0800 95 95 5 (gratis)

In het buitenland

+32 495 95 95 00 (lokaal tarief)

Je hebt een abonnement

 

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon. Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [1][1] en [4][1][1].

 

  1. Vraag over je factuur of betaling
    1. Om de stand van je betalingen te controleren of om een uitstel van betaling aan te vragen
    2. Om een duplicaat van je laatste factuur aan te vragen
    3. Om een medewerker te spreken
  2. Vraag over onze tarieven en diensten
  3. Is je pincode of je gsm geblokkeerd
  4. Technische hulp
    1. Gsm
    2. Vaste telefoon
    3. Internet verbinding
      1. Mobiele internet verbinding
      2. Vaste internet verbinding
    4. Digital TV

Je hebt een herlaadkaart

 

Wanneer je ons belt krijg je onderstaand menu te horen, waarin je gevraagd wordt een keuze te maken zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. De nummertjes vooraan elke lijn geven weer welk nummer je moet intoetsen op je telefoon. Om eender waar het menu opnieuw te beluisteren kies je de “0” (nul) toets. Om terug te keren naar het hoofdmenu, kies de toets met het sterretje. Je wordt altijd doorverbonden met een medewerker, uitgezonderd bij de keuze [3][1][1].

 

  1. Vraag over je saldo of herhalingen
  2. Vraag over onze tarieven en diensten
  3. Je pincode of gsm is geblokkeerd
  4. Technische hulp
    1. Gsm
    2. Vaste telefoon
    3. Internet verbinding
      1. Mobiele internet verbinding
      2. Vaste internet verbinding