Yip yip! De Klantenzone kreeg een facelift!

26.07.2013

Yip yip! De Klantenzone kreeg een facelift!

Na de make-over van de website eind van vorig jaar, kon je Klantenzone niet achterblijven. Ondertussen staat hij een week online en is hij bereikbaar via www.mobistar.be/Klantenzone. Er is hard aan gewerkt dus we stellen hem graag en niet zonder trots voor!

Hij moest meer dynamisch en interactief worden, zodat je je meer op je gemak en ‘thuis’ voelt. Omdat de praktische kant minstens even belangrijk is als de esthetische, werd de nieuwe Klantenzone niet enkel aantrekkelijker gemaakt, maar geeft hij je nu ook meer gepersonaliseerde inhoud. Ieder gebruikt zijn Klantenzone op zijn of haar eigen manier: sommigen raadplegen enkel hun facturen, anderen testen liever verschillende opties. Daarom hebben we alles aan jouw profiel aangepast om je volledige autonomie te geven. Zo hou je het roer in eigen handen met ons als scheepsmaten in geval van nood!

Maar voor je het ruime sop kiest, overlopen we even de veranderingen:

  • Gepersonaliseerde informatie voor een optimaal gebruiksgemak: de ‘vaak gestelde vragen’ werden afgestemd op je persoonlijke tariefformule om zoveel mogelijk van je vragen en verwachtingen te beantwoorden.
  • Beheer van je persoonlijke gegevens: je kan zelf je facturatie- en leveringsadres aanpassen en je Facebook- en Twitterprofiel aan je Klantenzone koppelen om nog gemakkelijker geholpen te worden via de sociale netwerken.
  • Voor de gebruikers van herlaadkaarten, is er een nieuwe functie waarmee je gemakkelijk van tariefplan kan veranderen.
  • Als je abonnee bent, kan je je abonnement beheren zoals het jou past… en voor families die met meerdere personen één klantennummer hebben is er nu één ‘hoofdbeheerder’ voor alles: gedaan met vervelende verrassingen zoals torenhoge factuurbedragen!
  • En om volledige controle te behouden, is er nu ook een mooi visueel overzicht dat je helpt om je gemiddeld verbruik beter in de hand te houden.

Het grote aanbod aan opties & diensten vergeten we uiteraard ook niet. Daarmee behoud je in alle omstandigheden een gerust gemoed, want dat blijft uiterst belangrijk. Zoals bij elke verandering is het natuurlijk altijd even wennen. Nieuwe schoenen knellen vaak in het begin maar eens ze ingelopen zijn, laten we ze nooit meer staan. We beseffen dus goed dat er nog wat aanpassingen nodig zijn om in de buurt van perfectie te geraken. Dit is jouw Klantenzone, dus aarzel niet om je mening, problemen en verwachtingen door te geven. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk te antwoorden.

We zijn uitgeschreven dus tijd om alles nu in praktijk te testen op www.mobistar.be/klantenzone