Wat gebeurt er met jouw post bij Orange ?

Tot uw dienst

Bij Orange proberen we zo transparant mogelijk te werken. En daarom hebben we nu beslist om je uit te leggen wat er gebeurt met alle schriftelijke aanvragen die we ontvangen. Vooruit met de geit!

26.10.2015
Door Céline R

We hebben allemaal al eens een brief, een mail of een fax naar een leverancier gestuurd. Zonder daarbij echt stil te staan welke (lijdens)weg onze boodschap aflegt voor ze haar bestemming bereikt. En iedereen heeft zich vast al eens opgewonden omdat hij of zij minder snel antwoord kreeg dan gehoopt.

Dag 1

De brief komt binnen of de mail wordt verstuurd via onze site.

Dag 2 tot 3

De brief komt bij ons team dat de documenten scant en ze daarna manueel onder het juiste klantenprofiel schikt (daarom is het belangrijk om de juiste klantgegevens te vermelden) en ze naar de juiste afdeling stuurt, afhankelijk van de gestelde vraag.
Indien de gegevens niet correct zijn of ontbreken, blijft de status van de mail ‘Anoniem’. Dat is de status die alle documenten krijgen waarvan we de afzender niet kennen.
Er is meer tijd nodig om die aanvragen manueel te verwerken …

De dagen daarna

De aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt, al hangt dat af van hoeveel dossiers de afdeling binnenkrijgt.
Elke afdeling krijgt dagelijks honderden aanvragen binnen (activeringen, klachten, informatie in alle vormen) en we proberen om elke klant zo snel mogelijk een volledig antwoord te geven. Sommige dossiers zijn technischer van aard. In dat geval moeten we misschien de hulp inroepen van andere diensten, en dat kan al iets langer duren.

Je ziet wel: het is soms moeilijk om elke aanvraag zo snel te beantwoorden als we zelf zouden willen.
Het is onze bedoeling om de beste klantervaring te bieden en dat is iets waarvoor we ons elke dag opnieuw inzetten.

Contacteer ons