Tribe, Messenger, Twitter: altijd klaar om je te helpen!

Heb je een vraag of technisch probleempje, maar geen zin om de klantendienst van Orange België te bellen? Word lid van onze Tribe community en vind er je oplossing! Ook ons supportteam staat klaar via Twitter, Facebook en Messenger om jou verder te helpen. Wij leggen je uit hoe het werkt.

13.04.2021
Door Marleen V

Oplossing #1: onze Tribe community

Al gehoord van Tribe? Dat is de online community waar alle abonnees van Orange België berichten posten en elkaar helpen op een interactieve en leuke manier. In deze community vind je de meeste oplossingen op de (administratieve en technische) vragen die jij hebt.

Hoe werkt Orange Tribe?

Tribe is een discussieforum dat dag en nacht functioneert. Je vindt er alle antwoorden op vragen die veel mensen bezighouden, op allerlei domeinen: mobiele tarieven, toestellen configureren, mobiel internet, Internet & TV thuis of op kantoor.

Je vind op deze community niet alleen de antwoorden op je vragen maar je kan ook 'carrière maken' binnen de hiërarchie van Tribe. Sommige leden zijn nu echte experts geworden. Stem op berichten die je nuttig of relevant vindt. Op die manier maak je het voor iedereen eenvoudiger om de favoriete oplossingen van de community te vinden.

Op de Fun-pagina’s bespreken leden de voordelen van Orange Thank You of allerlei games. In de Lounge maken leden kennis met elkaar en wisselen ze tips en nieuwtjes uit. De Orange-teams monitoren de forums, maar het zijn de leden die de Tribe community laten leven! Waar wacht je nog op?

Leuk, toon mij de Tribe community!

Wanneer gebruik je Orange Tribe?

We raden je ten sterkste aan om altijd eerst naar Tribe te surfen vóór je contact opneemt met de klantendienst. Het forum geeft geen persoonlijke informatie prijs over jou of je tariefplan en je vindt er vaak snel het antwoord op je vraag. Op dit forum delen de leden info en tips met elkaar. Zelfs voor de meest technische vragen kan dit forum je helpen. Aarzel dus zeker niet om Tribe in te schakelen bij vragen.

Vraag niet beantwoord of probleem niet opgelost? Bel ons dan gerust of neem met ons contact op via onze sociale mediakanalen.

Interessant! Ik wil lid worden van Tribe!

Oplossing #2: Facebook en Twitter

Bel je spontaan naar het nummer 5000 als je een vraag hebt over je abonnement of smartphone? Vanaf nu is het ook mogelijk om op sociale media contact op te nemen met Orange.

Ons supportteam zit klaar om al je administratieve of technische vragen te beantwoorden. Zit je met een ingewikkeld probleem? Dan komt het meteen terecht bij een specialist die je sneller aan een oplossing helpt.

Waar vind je Orange support op sociale media?

Contact opnemen kan op twee manieren: Facebook Messenger en Twitter:

  • Om ons supportteam via Facebook Messenger te bereiken ga je naar de Orange Belgium pagina. Als je vervolgens op Berichten klikt, kom je rechtstreeks in contact met de Facebook-support van Orange België.
  • Misschien vind je Twitter een leuker kanaal om ons te bereiken? Ga dan naar dit account en gebruik de functie Berichten. Als je dit account volgt, blijf je ook altijd op de hoogte van de evolutie van ons netwerk en verneem je uit eerste hand alle nieuwigheden en promoties.

Wanneer kan ik via Twitter en Messenger contact opnemen met Orange?

Onze klantendienst beantwoordt je vragen op sociale media elke weekdag van 8 tot 19 u.

Lees ook:

▶️ Stories in mobiele apps: hoe vind je er je weg in?
▶️ Apps om te videobellen met mijn vrienden
▶️ Facebook, Instagram, enz.: hoe beheer ik mijn wachtwoorden op alle toestellen?