Onze MyMobistar app is vernieuwd!
Tot uw dienst
Zo is dat, vanaf half januari kun je een nieuwe versie van onze MyMobistar app vinden in de Play Store, de App Store, of de Windows Phone store. We hebben goed naar jullie feedback geluisterd, en vinden deze 2.0 mooier en beter! Als je nu niet allang hebt weg geklikt om de app snel te downloaden of te updaten, blijf dan nog even hier, dan probeer ik je hier over te halen dat alsnog te doen!;)
Wat kon je er al mee?
Wat je er al mee kon doen, dat kan je in de nieuwe versie natuurlijk ook. Het belangrijkste waar jij de app voor kunt gebruiken, is een oogje houden op je verbruik. De app vertelt je hoeveel belkrediet, minuten, sms’jes of surfvolume je nog overhebt in je bundel. Verder vind je het dichtstbijzijnde Mobistar Center, als je een medewerker "in het echt" wil spreken, Maar dat heb je hier natuurlijk ook al gelezen.
Wat kun je er nu dan nog meer mee?
Ja, we hebben de app vernieuwd. En dat is niet zomaar. We hebben ten eerste enkele bugs verholpen! We hebben ook meer informatie op de factuur gezet, die je in je app vindt. Zo kan je gemakkelijker je factuur betalen via je eigen banking applicatie. Ook helpen we je om lange wachttijden te vermijden wanneer je onze klantendienst belt. Via een simpel keuzemenu in de app kom je meteen uit bij de juiste afdeling, en word je dus sneller geholpen. Benieuwd naar meer? Bezoek dan gewoon eens onze pagina over de MyMobstar app. En heb je dan nog niet genoeg informatie? Dan zit er niets anders op dan de app gewoon te downloaden!
Tags
Found this useful? Share with
