Hoe verander ik van tariefplan bij Orange?

Tot uw dienst

Je abonnement is al in eeuwen niet meer veranderd en nu stel je vast dat je tariefplan niet echt meer bij je huidige verbruik past. Hoog tijd dus om voor een andere formule te kiezen. Hoe? Dat leggen we je zo uit...

11.02.2019
Door Céline R

Ik wil van tariefplan veranderen

Je huidige tariefplan past niet meer bij je verbruik en dus zoek je een formule die beter bij je past.
Orange stelt voor: Personal Check-Up, de gratis dienst die je verbruik analyseert op basis van je laatste drie facturen. Op die manier heb je steeds het voordeligste abonnement.
Zodra je een nieuw tariefplan hebt gekozen, hoef je enkel nog in te loggen op je Klantenzone om daar het gewenste abonnement zo snel mogelijk te activeren.
Klik op 'Mijn tariefplan veranderen' en kies het abonnement en de opties die je wil. Meer is er niet aan!
Ga je toch liever te rade bij onze verkopers? Geen probleem! Je kan je abonnement ook aanpassen in een van onze Orange-shops.

Ik heb een oud tariefplan

Heb je een oud tariefplan dat geen deel meer uitmaakt van ons bestaande commerciële aanbod (een My, bijvoorbeeld)? Bel naar onze klantendienst op het gratis nummer 5000 om de overstap te maken naar een nieuwere formule die beter bij je past.

Ik heb een abonnement met smartphone

Heb je een abonnement met smartphone voor verlaagde prijs, dan kan je maar onder bepaalde voorwaarden van tariefplan veranderen. We raden je aan om ons artikel over abonnementen met smartphone aandachtig te lezen. Daar vind je een antwoord op al je vragen.

Heb je nog andere vragen?
Lees de FAQ op onze website