Een vraag over je factuur?

Tot uw dienst

We helpen je graag. Aarzel niet ons te contacteren bij enige twijfel.

16.04.2013
Door Simon V

Elke maand krijg je een factuur. Deze bevat alle oproepen, sms’en en andere diensten van de afgelopen maand en je abonnementskosten van de volgende maand. Als je abonnement bijvoorbeeld op 1 april geactiveerd werd, ontvang je een eerste factuur rond 8 april. Daarop staan de kosten van je abonnement tussen 8 april en 7 mei, maar ook het verbruik van de eerste zeven dagen van april. Wanneer je in die vijf weken (tussen 1 april en 7 mei) boven je budget bent gegaan, kan de eerste factuur dus iets hoger uitvallen dan voorzien.

Heb je twijfels rond iets of zit je met een prangende vraag, contacteer ons dan. Wij staan altijd klaar om je te helpen. Eén van onze medewerkers van de klantendienst overloopt met jou je factuur en geeft je indien gewenst een gedetailleerde uitleg. Als blijkt dat we een fout gemaakt hebben, krijg je van ons een kredietnota.

Bel je met een mobiele telefoon, toets dan het nummer 5000 in. Vanaf een vaste lijn bel je naar 02/7459500. Vergeet niet dat je ons ook kunt bereiken via Facebook en Twitter!