Durf vergelijken!

Tot uw dienst

Onlangs heeft de regering een campagne in gang gezet om de consument aan het best mogelijke abonnement te helpen.

22.11.2013
Door Andy V

"Durf vergelijken!" heeft als doel te zorgen dat mensen niet te lang bij een verkeerd abonnement zitten, en zich ervan bewust te zijn dat er misschien een beter tariefplan voor hen bestaat. En dat vinden wij bij Orange nu net ook heel belangrijk. En daarom willen we je hier een handje helpen bij het invullen van de online tool. Want wij durven vergelijken!

Tips bij het invullen

Bij het invullen van de online tool van het BIPT raden we aan enkele van je vorige facturen erbij pakken, of eens te berekenen hoe lang je gemiddeld met jouw herlaadbeurt doet, als je een herlaadkaart hebt. Orange-klanten kunnen het eens nakijken in de My Oranger app, of in de Klantenzone. Zo weet je exact wat jouw gemiddelde verbruik per maand is. Dat heb je nodig om te zien welk tariefplan het best bij jou past.
Je kunt best eerst invullen of je liever een ‘postpaid’ (abonnement) of een ‘prepaid’ (herlaadkaart) tariefplan zou willen.
Let op! Als je één van deze opties kiest, zal je opnieuw je waarden (belminuten, sms’jes, MB’s per maand) moeten invullen, vink dit dus als eerste aan.

Geef dan jouw verbruik door per maand en voila! De test geeft aan wat jouw ideale tarief zou zijn. Wel belangrijk om te onthouden, is dat de gratis Facebook- en Twitter-sessies voor al onze Dolfijnen niet meegenomen konden worden. Als Dolfijn bij Mobistar, krijg je dat er nog eens bovenop. En dat alle familieleden met een Dieren-abonnement die op dezelfde factuur staan, gratis naar elkaar mogen bellen (Circle), ook dat staat er niet in.. En dat is toch mooi meegenomen ;-)

Bezint, voor ge u bindt!

Dat is de slogan van de campagne.. En daar zijn we het nu eens helemaal mee eens. Maar je kunt gerust zijn bij ons, aangezien wij, ook als je je al “gebonden” hebt aan ons, regelmatig kijken of je nog wel het ideale tarief hebt.. Bij Mobistar blijven we vergelijken! En hebben we een aanbeveling? Dan laten we je dat meteen weten met een sms’je. Je vindt de aanbeveling ook terug in je Klantenzone. Die service noemen we: Personal Check up.

En daarom zeggen we: bij Orange, durven we vergelijken!