Tot uw dienst

3 manieren om mijn mobiele verbruik onder controle te houden

Of je nu een abonnement of een herlaadkaart hebt, je kan je verbruik op eender welk moment in je factuurcyclus opvolgen. Wij leggen je uit hoe.

op 17.01.2019
Door Céline R

Ik heb een abonnement of een ZEN-abonnement

Je hebt drie mogelijkheden:
- via je mobiele app My Orange.
Behalve een overzicht van je verbruik biedt de app ook praktische informatie over je tariefplan, facturen en betalingen en over je Orange Thank You-voordelen.
- via je Klantenzone op onze website.
- via #123# en optie 1. Deze dienst is gratis en laat je ook in het buitenland niet in de steek.

Ik heb een herlaadkaart

- via je mobiele app My Orange.
Behalve een overzicht van je verbruik biedt de app ook praktische informatie over je tariefplan en over je Orange Thank You-voordelen.
- via je Klantenzone op onze website.
- bel naar #123# en kies optie 1. Er verschijnt een bericht op je scherm met je resterende belwaarde en je promo's. Deze dienst is gratis en laat je ook in het buitenland niet in de steek.
- bel naar 5123 en kies optie 2 (enkel in België).

De informatie die je via deze verschillende kanalen te zien krijgt, is louter ter informatie en vervangt in geen geval je facturen.
Het kan een tijdje duren vooraleer een bepaald gebruik (zoals je verbruik in het buitenland) in rekening wordt genomen. Het is dus mogelijk dat de informatie met enige vertraging wordt bijgewerkt.

Heb je nog andere vragen?
Lees de FAQ op onze website